HİZMET STANDARTLARIMIZI ARTIRMAK İÇİN EĞİTİMLERİMİZ SÜRÜYOR

İstanbul'daki ilçe belediyeleri arasında Türk Standartları Enstitüsü'nden alınan ilk "TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Sistemi Belgesi"ne sahip olan Üsküdar Belediyesi, kurumda kalite anlayışının benimsenmesine özen gösteriyor. Kalite sisteminin personel tarafından sürekli iyileştirilmesi ve titizlikle uygulanması amacıyla hareket eden Üsküdar Belediyesi, tüm müdürlüklerdeki birim temsilcilerine, TS EN 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve 10002 Müşteri Memnuniyeti Sistemi ile ilgili eğitim düzenledi. Türk Standartları Enstitüsü eğitmenlerinden Arzu Gülhan YÜZEREROĞLU tarafından verilen eğitimler kurum çalışanları tarafından da yoğun ilgi ve memnuniyetle karşılandı. Üsküdar Belediyesi Strateji Geliştirme Müdürlüğü koordinatörlüğünde birim temsilcileri için gerçekleştirilen bu eğitimlerin sonucunda katılımcılar sertifika almaya hak kazandılar.

Tarih ve  Kültür Şehri Üsküdar'daki tüm paydaşlarına; kaliteli, şeffaf, verimli ve etkin belediyecilik hizmetlerini, katılımcı bir yerel yönetim anlayışı ile sunarak; Üsküdarlıların ekonomik ve sosyal refah seviyesini yükseltmeyi misyon edinen Üsküdar Belediyesi, personel eğitimlerini sürdürerek vatandaşlarına "kaliteli" hizmet sunmaya devam edecektir.